Nyakunkon a karácsony, ezért gondoltuk, hogy nem árt egy kis segítség hogy tegyük termékünket kívánatossá. Tehát hogyan adjuk el, mert egy vállalkozónak a legfőbb mérőszáma a profit. Persze rengeteg egyéb tényező számít, de ha profitod nincs akkor a többi szempont nem lesz fenntartható hosszútávon.
Valószínűleg a legtöbben fogalmaztatok már meg egy Google Ads vagy Facebook, Instagram hirdetést. Nézzük, hogy marketinges szemmel hogy érdemes összerakni egy szöveg logikáját. Ez akár egy jól ütemezett remarketing sorozatban is működhet. Elkezded egy szakmai cikkel, majd bombázod az információkkal, utána rátereled a landing page-edre.
1. Kezdj a probléma megfogalmazásával. Pl. Évek óta nem tudsz megszabadulni attól a plusz 5-10 kilótól, anélkül, hogy teljesen átalakítanád az életedet? Íme egy lehetséges megoldás.
2. Jöhet az ígéret, amit a terméked tud. Pl. Nézz ki úgy mint fénykorodban, lefogyasztunk mindenféle erőlködés nélkül!
3. Ezután mondd meg, hogy mi a probléma, miért nem oldódik ez meg magától. Pl. Az anyagcseréd folyamatosan lassul, így minél később határozod el magad, annál nehezebb lesz tartós eredményt elérned.
4. Mutass rá, hogy általában mit csinálnak az emberek rosszul. Pl. A legtöbb fogyni vágyó drasztikus fogyókúrához folyamodik, amit sokáig nem tudnak tartani. Így amikor felhagysz ezzel a számodra új és keserves életmóddal, a felesleges kilók még hatványozottabban rakódnak rád.
5. Kezdődhet saját magad eladása, bemutatása, mivel itt te vagy a szakértő! Pl. Ahhoz hogy fogyni tudj a szervezetednek az alábbi összetevőkre van szüksége (itt felsorolhatod). A lényeg, hogy a raktározás funkciót kiiktasd a szervezetedből stb.
6. Ezután jöhet egy social proof. Pl. egy influnszer elmondja, hogy mennyi használta, milyen eredménnyel.
7. És csak most jön a terméked. Pl. Neked is sikerülni fog a mi termékünkkel. Végre úgy nézhetsz ki ahogy regóta szeretnél. Összeállítottunk neked egy komplett csomagot, mely az alábbi létfontosságú vitaminokat tartalmazza. Mindössze 20 ezer forint 2 havi adag a testedért és az egészségedért!
8. Call to action. Pl. Adj egy esélyt magadnak és tedd próbára a Fogyásrafel Pack 1.0-t! Kattints a kedvezményes csomagajánlatért!