Miért választ egy vállalkozás webshop fulfillment céget? Kinek éri ez meg?
Alapvetően két típusú webáruházat emelnénk ki.
Az első típus a kis forgalmú webáruházak (napi 1-2 csomag), akik helyzete abszolút nem egyszerű. Általában náluk a tulajdonos egy személyben az árubeszerző, designer, árképző, logisztikai szakember, marketinges, ügyintéző stb. Ezek közül a webáruház szállítás területén tud segíteni egy logisztikai cég. A csomagküldés sok tényezőből áll össze. Csomagolóanyag kiválasztása és beszerzése, csomagösszeállítás, szakszerű csomagolás, nyomtató beszerzése és fenntartása, csomag átadása a futárszolgálatnak vagy gyűjtőpontra szállítása, esetleges visszáruk újrakészletezése. Ha ezek költségeit, amortizációját, idejét összeadjuk akkor egy webshop fulfillment cég csomagkezelési díja már nem is tűnik magas összegnek.
A második kategória valahol a havi 100-300 csomagnál kezdődik. A csomag összetételétől függően már viszonylag jelentős időnek bizonyul a csomagok összeállítása és csomagolása, napi szinten. A kezdeti lelkesedés elfogy, már inkább probléma a csomagküldés. Ilyen méretkategóriában már lehet jó árakat kapni futárszolgálatoktól, viszont a munkát meg kell csinálni, alkalmazottat viszont még nem éri meg felvenni. Van viszont normális profit is már, így sokaknak megéri megbízni egy webshop logisztikai céget, hogy kezelje a rendeléseket.
Ha magadra ismertél, ne habozz kapcsolatba lépni velünk!
Webshop Pont